onsdag 19 december 2012

Glossybox decemberboxen 2012 "Anniversary Glossy"

Wiii idag kom decemberboxen och den va toppen, jag är ju inte så kräsen :D Har läst att många är missnöjda då den innehöll nagellack och duschcreme och det varit med flera gånger i år men det är ju great, tycker iaf jag. Nu är det bara Geisha boxen jag väntar på, kan den komma imorrn tro? :)

Innehållet denna månaden var:

Ginger green tea body lotion från La sultane de saba. En lyxlotion från Frankrike, inspirerad av orientaliska skönhetsritualer.

Hot and fiery B-movie body cleanser från Anatomicals. Cola godisdoftanden duschcreme från ett av mina nya favoritmärken.

Micronized 8-hour eye shadow palette från So susan. Ögonskuggepalett med fina neutrala färger, perfekt för mig.

Nailpolish från Zoya. Snygg röd färg!

Soft bronze face creme från Aco. Perfekt då jag funderat på att köpa denna lätt tonande ansiktscreme.

Som bonus fick vi två månader Viaplay gratis.



Fin silvrig box för att fira deras 1 års jubileum.








- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar