torsdag 27 december 2012

Mysepysdag!

Idag är jag ledig, sen gör jag fredag-måndag, kommer nog vara ganska trött på nyårsdagens eftermiddag.

Vi har bara varit hemma då Tobbe var tvungen att ta Skodan till jobbet och Enya är så snorig. Lagade gott kött till lunch och bakade grahamsbröd till middag, fick invigdt min nya köksmaskin från Bosch som jag fick av mormor i födelsedagspresent.

Redan fredag imorrn, undrar om jag hinner få något av det jag beställt då tro... väntar på en stegräknare bl.a.

Vann ett lapptäcke i Barnvagns gruppen på Facebook i deras julkalender, väldigt skoj får jag lov att säga och vilken grym julkalender sen, det lottades ut åkpåsar, vagnar och hemsytt, allt sponsrat av toppen företag.

Tobbe är i Kungälv så jag får va själv med båda nattningarna, va några dagar sen nu, vi har flyttat Texas säng så han får plats med sig lyftkran breve, han fick den av farmor och farfar.

Tänkte hinna träna ett pass med shapy.se innan han kommer hem.
Har börjat räkna kalorier igen, hade gått upp en del faktiskt, suck.






- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar