tisdag 18 december 2012

Tisdag på Prästgården!

Ja idag har det varit lugnt då Enya varit vaken tre timmar i natt, inget hjälpte, ny blöja, välling, napp osv, usch jag va helt slut. Och idag har både hon och jag haft lite feber och hon är snorig delux. Texas hostar lite men inte farligt utan han kan gå sin sista dag imorrn på förskolan innan lovet. Enya äter jätte dåligt och är sååå gnällig hela tiden och har inte sovit någon middag, hon total vägrade, grät och slogs, måtte detta ge med sig.

Lagade en mumsig fisksoppa till middag, lär stå mig på den hela dan :S varför äter jag alltid för mycket? Men men så länge jag håller mig inom kalorigränsen så går det ju, hade slutat räkna dom men fick börja igen, vill gå ner tills bröllopet :)



- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar